Saturday 7 January 2012

kau selamanya by heliza helmi

Aku amat sayang kamu


Dari dulu hingga kini



Tak berubah ku terlena keranamu


Walau apa pun terjadi

Aku setia menyanyangi

Diri kamu kan berada di hatiku


Kau insan teristimewa

Dulu kini selamanya

Ku terimakan dirimu oh sayangku

Ku harap kau pun begitu

Sama-sama mencintai

Oh indahnya cinta ini bersamamu


Terimalah diriku seadanya sederhana

Ku berserah kepadamu Ya Ilahi

Kau insan teristimewa

Dulu kini selamanya

Ku terimakan dirimu oh sayangku

Ku harap kau pun begitu

Sama-sama mencintai

Oh indahnya cinta ini bersamamu


Kau insan teristimewa

Dulu kini selamanya

Ku terimakan dirimu oh sayangku

Ku harap kau pun begitu

Sama-sama mencintai

Oh indahnya cinta ini bersamamu


Kau insan teristimewa

Dulu kini selamanya

Ku terimakan dirimu oh sayangku

Ku harap kau pun begitu

Sama-sama mencintai

Oh indahnya cinta ini bersamamu



Lagu yang heliza nyanyi ni sangat2 menyentuh kalbu..sekaligus memberi gambaran tentang bagaimana perasaan aku terhadap dirinya..jeng3.. jauh dilubuk hati aku yang aku tak mampu untuk hadapi kehilangannya..CINTA yang dianugerahkan ni ternyata lebih manis daripada CINTA yang dicari.. percayalah, CINTA yang dicari tak kan kekal lama tapi CINTA ANUGERAH, insyaallah CINTA yang sejati kekal abadi J






SJ FOREVER


No comments:

Post a Comment