Tuesday 1 May 2012

3 temujanji jer taw!


okeyh! aku terpikat dengan cerita nih.. sweet sgt2 dan bg pengajaran yg mendalam pd pasangan kekasih kt luar cne.. kebanyakan feedback yg aku tgk, sume ckp cerita ni mmg menyerupai realiti kehidupan dlm bercinta.. dan pada aku pulak cerita ni ade istimewa yg tersendiri.. 
kisah kita mengejar insan yg langsung x de hati pd kita.. kisah perasaan bila ditolak.. kisah bila kita baru sedar yg sebenarnya kita syg kan seseorang 2 tp semuanya da terlambat.. semua 2 realiti kan.. honestly, aku meleleh bila tgk cerita ni..haha.. mybe kisah2 ni semua pnh terjadi pd diri aku.. 2 yg touching lbh 2.. tp x pe la.. what goes around will comes around.. hidup tanpa duka x kan berseri hidup kita.. betol kan??

3 TEMUJANJI is the best!!

p/s:
sudi tak awak menjadi temujanji sy utk selamanya?